Altató pályázat

A Kondor Béla Közösségi Ház pályázatot hirdetett Altató címmel. Bár alapvetően foltvarró pályázat, volt neki Gyerekjáték kategóriája, ahova beneveztem Zsuzsi babámat. 
Zsuzsi a szokásos mosolygós Waldorf jellegű babám, romantikus pizsamát kapott hálósipkával. Valamiért szeretem, ha a babák fején van sapi, kalap, hajpánt, miegymás... Ha már foltvarrás, varrtam neki egy kis patchwork takarót is. Kb. ez az a méret, amit szívesen vállalok :) És kapott egy kis alvótársat is, ahogy illik, egy mini mackót. Teljesen kézzel készült kis jószág, elbíbelődtem vele rendesen.
Nagy örömömre a zsűri a 2. helyet adta nekünk, köszönet érte! :) A kivitelezésre maximum pontszámot kaptam, erre különösen büszke vagyok, ugyanis semmivel nem készült nagyobb gonddal, mint bármely másik babám.







Megjegyzések

Alexanna üzenete…
Szívből gratulálok!!
Nagyon szép ez a baba, no a többi is:))
Ha kislány lennék, biztos, hogy addig könyörögnék, Anyukámnak, míg nem venne ilyent nekem:)))
Büszke lehetsz nagyon, GYÖNYÖRŰSÉGESEK a babák!!!
Enci
Julcsi üzenete…
Gratulálok, drága!
Mennyivel jobb ez az elismerés, mint más kiállításon, nem igaz?!;-)
Aledi üzenete…
Enci, nagyon kedves vagy, szívből köszönöm!
Julcsi, ahogy mondod. Nem azért mert a másikon savanyú a szőlő (a közönségdíj óta nem az :), hanem mert látom, hogy pártatlanul értékelik a munkám. Nem is értem a győri kiállítás zsűrizése miért nem jelszavas.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci