Testvérek

Egy babakiállításra készült ez a tesópár.
Kb. 35 cm magas saját tervezésű játékbabák. Műszállal töltöttem őket. A babáknak van fenékrészük, műanyag golyócskákkal, így elég stabilan ülnek.
A kislány csipkés alsónadrágot, alsószoknyát, galléros, mandzsettás bársonyinget, és fodros ujjú kötényruhát visel. Régimódi pöttyös kalapkát is varrtam neki, ilyen majd készül más babámnak is mert nagyon tetszik.
A legényke kockás inget kapott, ez eddig a legkisebb férfiing, amit varrtam, kb. 3 óra alatt el is készült :) Zsebes vászonnadrágja, kötött zoknija, és sildes sapija van. A nadrágtartó is saját gyártmány persze.
Kiegészítőnek készítettem egy apróka drótos babát, aki ugyanolyan anyagból kapott ruhát, mint a nagy baba, horgoltam három kispárnát, és lapos hurkolt zsinórból kötöttem egy szőnyeget. A fiú sámlija is saját készítésű, férjecském vágott egy kis fa lapot, szerelt rá négy lábat (hajdan akasztók voltak), én pedig bevontam a kislány alsószoknyájának az anyagából. A kis favonat a fiam régi játékosládájából való, ez az egyedüli kakukktojás, de vonatot valahogy nem akaródzott faragni :)
Elég sokat dolgoztam velük, de természetesen nem egyszerre készültek, hanem hosszú heteken át. Szeretem őket :) Április 4.-ig a kiállításon vannak, ha hazakerülnek majd talán készítek részletfotókat is róluk, egyelőre ezekkel a nem túl éles képekkel tudok szolgálni:




                                             




Megjegyzések

Huszárkriszta üzenete…
Gyönyörűek :) !!!!!
Névtelen üzenete…
Ismét gyönyörűségeset alkottál!!!:)))
Száz baba közül is megismerném,melyik a Te kezed munkája!Képzeld a régi Kinder-figurák közül a lánykáimtól én pontosan ezeket a fából készült járműveket raktam el.Ilyen kisvonatom is van. Megértem a férjed, hogy nem kezdett el fabrikálni egyet;)!
Aledi üzenete…
Nagyon köszönöm lányok. Ovi Varázs, én is eltettemm néhány régi kinder meglepit, de még nagyobb fajátékokat is megtartok, a műanyag mehet :)
Huszárkriszta üzenete…
Tegnap láttam élőben is a babákat (az enyémmel szemben voltak :) ) Hát csodaszépek !!!!!!! a kislány ruhájának színösszeállatása nagyon-nagyon tetszik!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci