Játék vége

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki részt vett a játékban. Sok-sok kedves megjegyzést kaptam, igazán jólesett. Köszönöm a sok megosztást, voltak néhányan, akik lelkiismeretesebben osztották a játék hírét, mint én magam :)
Nos, az Aledi oldal, hála nektek, elérte az 1000 kedvelőt. Számomra hatalmas dolog, hogy ennyien vagytok, igyekszem meghálálni sok szép babával.
És itt a lista azokról, akik megjegyzést hagytak a blog játékbejegyzése, illetve a FB fénykép alatt. Többször megosztottam a fényképet, igyekeztem minden kép alól kigyűjteni a hozzászólókat. Ennek ellenére megtörténhet, hogy valaki kimaradt. Kérlek nézzétek át, ha valaki nem találja magát szóljon. Holnap estig várok, akkor sorsolok a frissített lista alapján. (A FB neveket magyarítottam, és mivel kézzel írtam át a listát sajnos megtörténhet, hogy egy-két nevet elírtam, ez esetben elnézést az érintettektől :)



Megjegyzések

Csillag üzenete…
június 19. 22:46 ekkor hagytam megjegyzést,de a listán nem szerepelek
Aledi üzenete…
Szia Csillag. Ez fura, sehol nem találom a megjegyzést, de természetesen beírlak a listába :)
Aledi üzenete…
Köszönöm Mici, azt hiszem legközelebb sokkal precízebben írom ki a játékot, és szigorúbb is leszek :) És természetesen beírtalak a listába :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci