Kissé megkésve, de annál nagyobb szeretettel... :)

A lányom márciusban született, de az idei március a pakolásról, költözésről szólt. A szülinapi zsúr viszont be volt ígérve, nem lehetett megúszni. Ez volt az első gyerekzsúr a házban, és szerintünk nagyon jól sikerült. Volt tér, levegő, kert a gyerkőcöknek.
Készültem kézműves ötlettel is, ami tetszett is mindenkinek, de csak egy kislány volt annyira kitartó, hogy befejezze a művet, és ez így van jól, örültem, hogy nem jutott idejük rá. (Ahogy nekünk sem volt időnk fotózni, teljesen kiment a fejünkből, egyetlen kép sem készült)
Papírtányér óra készült volna, íme a lányom által készített prototípus:


Ezen kívül nem nagyon volt program, én egyébként is abban hiszek, hogy egy egészséges gyerek leghasznosabb időtöltése a szabad játék. Sosem vettem a gyerekeimnek úgynevezett fejlesztő játékot, de persze sok játék, baba, Lego, stb. van a házban, no meg rengeteg könyv, illetve  papír, ceruza, fakanál, konzerv, lábas, szék, habverő, stb. stb., amik alkalomadtán a legjobb játékokká válnak.
Két apróságot azonban kitaláltunk, mindkettő nagy sikernek örvendett, ezért megosztom veletek, hátha hasznát veszitek.
Az egyik a vendégeknek készített apró ajándékok átadása. Mindig készülök valami kis ajándékkal, tudom, hogy a lányom is mennyire örül az ilyennek. Nem kell nagy dologra gondolni, két éve sk. ujjbábokkal készültem, idén meg kis noteszt, ceruzát kaptak a gyerekek. A lányom ötlete volt, hogy nem csak úgy odaadjuk őket, hanem elrejti a névreszóló kis csomagokat a kertben, és mindenkinek meg kell keresni a sajátját. Később persze újra el-eldugták egymás csomagját, jó móka volt.
A vendégek ajándékát összegyűjtöttük, és tortaevés után adták át a lányomnak. Hogy ne legyen olyan egyhangú a sok "Boldog szülinapot!" azt találtam ki, hogy mindenki más nyelven fogja köszönteni. Internetről összegyűjtöttem különböző nyelvű köszöntéseket, kis cetlikre írtam őket, mindenki húzott egyet, majd ezt kellett felolvasnia:

Azt hiszem a jövő évi szülinapot is áttoljuk májusra :)

Megjegyzések

Julcsi üzenete…
De jó ötletek ezek! A különböző nyelveken való köszöntés különösen.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci