Ridikül

Azaz retikül, de bátyám csak ridikülnek nevezte őket. Mi tagadás egyik-másik darab valóban ridicule :) Ez a kettő viszont reményeim szerint nem az, egyszerű kistáskák színházba, buliba. Aljuk valódi bőrből készült, felsőrészük erős vászon, mágneszárral záródnak.






This time I made something for adults: two reticules.

Megjegyzések

Ibolya üzenete…
Kedves, és romantikus. Olyan nekem való....:)
katafolt üzenete…
Szépek :) Nekem is van egy jókora darab szürke bőröm, nem valódi, csak textil, de nem tudom eldönteni, milyen táska legyen belőle. Nem akarnék senkit plagizálni :D
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Ibolya, érdekes én mindig azt hittem nem vagyok romantikus, aztán ilyen virágos táskákat varrok, hogy a babáim csipkés alsószoknyájáról ne is beszéljek :)
Katafolt, az nehéz lesz :) Én egy sajnálatos eset kapcsán megtanultam: nincs új a nap alatt. Tudatosan persze nem másolok senkit, de azt varrok, ami jön, nem érdekel, hogy hasonlít-e valaki valamijéhez :)
bolyet üzenete…
Én is ridikülnek hívom/mondom, nagyon-nagyon szeretem őket és nem gondolom, hogy ez "dehonesztáló" lenne rájuk nézve.:-))
Pláne ha ilyen álomszépek és ROMANTIKUSAK!
Látom én,érzem én, hogy lakozik benned kellőképpen romantika...de ez jóóó!:)
patonaifabian üzenete…
Az első nagyon csajos, belevaló, a második tengerpart, homok séta a naplementében típus....nem is tudom eldönteni melyik is tetszik jobban!
Ledorka üzenete…
Édesek lettek. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci