Egy év alatt el is készült :)

Elég gyorsan dolgozom, szeretem, ha egy-egy elkezdett darab néhány napon belül már fotózható. Ez a táska viszont...Tavaly nyáron kezdtem el magamnak. Valódi bőrrel kombináltam, hát meg is szenvedtem vele. Egyszerű hobbi varrógépem van, nem igazán boldogult a füléhez használt dupla bőrrel. Szóval nem egy kiállítási darab, de azért idén csak befejeztem, és hordom, szeretem.



This one it wasn't a quick job :) I started the bag last year (for myself) and I finished it last week.

Megjegyzések

Erika üzenete…
Nagyon elegáns!! Tetszik!
katafolt üzenete…
Nahát! Ez nem is te vagy, mondanám, de nagyon tetszik azért :))
Ili üzenete…
Illik hozzád, nagyon szép lett!
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Hát, Katafolt, lehet, hogy mégis szeretem a textiltáskákat :)
Kaoka üzenete…
Hű, azta... ez aztán igen. Nagyon csini. Lehet, hogy néha nem árt kicsit eltérni a megszokott dolgoktól, ha ez sűl ki belőle.
Jó munkához tényleg idő kell. :-D
Aledi üzenete…
Köszönöm szépen Kaoka. Az a baj, hogy ha félreteszek egy munkát nincs kedvem újra elővenni.
susie üzenete…
Wow szép !!!
Aledi this is a gorgeous bag !!
You're so clever !

Have a nice evening !
Aledi üzenete…
Thank you Susie, you are so kind :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci