Mert megérdemlem :)

Avagy a smucigság eredménye. 
Textileshez, kézműveshez méltatlanul, én bizony a bőrtáskákat szeretem. Van is belőle..., khm... néhány :) Többsége normál méretű retikül. Munkába azonban egy méretes piros táskával jártam, amelybe belefért a hazafele vásárolt néhány méter anyag, könyv, miegymás. Kedvenc táskám mostanra nagyon elhasználódott, megérett egy cserére. Semmi gond, gondoltam, van néhány táskabolt a városban. Találtam is szép számmal. Ronda, csiricsáré, fényes műbőr táskákat 10 000 forintért (csak tájékoztatásul azoknak, akik sokallják a 7-8000 forintot szépséges egyedi kézműves táskákért :). És akadt néhány szép, ízléses, méretes piros bőrtáska 25 000-től a csillagos égig. Mondanom sem kell, legjobban a csillagos ég kategóriájú tetszett :)  Ennyit viszont nem szántam  rá, úgyhogy kénytelen-kelletlen  varrtam magamnak egyet. Megjegyzem ez az  első dolog, amit magamnak készítek.
A korábban varrt színházba járós táskámat nagyítottam fel. Pesten lakom, gyakran tömegközlekedem, szóval  mindenképp  zippzárosnak kellett lennie.  Impregnált meggyszínű erős vászonból készült, imádom a színét. Hátul van egy kis  mágneszáras zsebe is, ide  lehet tenni a  bérletet.  Bélése  natúr színű, mintás lenvászon. Van belső zippes zsebe, mobiltartója, kulcstartója.  Vízzáró közbélést kapott, az aljára extra merevítőt. Könnyű, praktikus. Tetszik no, lehet, hogy többet kellene varrnom magamnak  :)





Megjegyzések

Julcsi üzenete…
Bizony többet! És táskát is többet:)
Ledorka üzenete…
Nagyon klassz lett! Én is szeretem a színeit, meg a mintát is. :)
Unknown üzenete…
Tetszik! :D
Edina üzenete…
Miért is nem varrtad meg hamarabb??!!
Nagyon tetszik!!!!
Vacskamati üzenete…
Hú, nagyon jó lett! Innen már csak egy lépés, hogy a bőr alapanyagot is beszerezd és...
(Nekem is a piros bőr táskák-cipők a gyengéim.. ;D)
horimarika üzenete…
Csudaklassz táska!
a Matula ikrek üzenete…
Az előttem szólók már alaposan megdícsérték, de tényleg remek lett, és tényleg megérdemled, és tényleg, miért is nem varrtál eddig ilyen?! :o)
Én is odavagyok a színeiért!!!
orsolya vanessza kiss üzenete…
Nagyon jó kis táska lett !! :)

Valóban varrhatnál táskákat ! SOKAT! :)

Neked, nekünk, mindenkinek.... :)


érdekes rajta az a cimke elől... azért látom, csak belecsempésztél egy csipetnyi bőr is! :))

De valami hiány érzetem van.. mert nincsen ráírva semmi, vagy nem tudom... olyan, mint egy védjegy... csak a neved hiányzik róla :)
katafolt üzenete…
Dehát te nem is szereted a textiltasikat :))). Ez viszont nagyon jó lett! Nekem is mindig a csillagos ég árfekvésű cuccok a kedvenceim. Azért is járok olyan sokat turiba. Isteni érzés apróénzért megvenni valamit, ami máshol egy vagyonba kerülne.
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Az, hogy miért nem varrtam eddig magamnak azt hiszem nyilvánvaló, mindig voltak jobban fizető megrendelők :)

Vanessza, jól látod. Ez a kis bőrcimke jó kis sztori. Vettem Sizzix vágó- domborítógépet. Ezzel vágtam ki, és gyönyörű indamintát domborítottam rá, hasonlót a táskán végigfutó anyaghoz, nagyon mutatós lett. Csakhogy mire elkészült a táska, a bőr szépen kinyomta a mintát :) Élőben azért látszik rajta, úgyhogy nem bontottam le.

Katafolt, hát, az ember változik, ugye :) Azért még mindig jobban szeretem a bőrtáskákat, turiból is van néhány szuper márkás darabom :)
Krizantám üzenete…
Nagyon-nagyon klassz lett, a fazon is és a színek is! Varrjál még bátran ilyeneket... :-)))

(Nekem is épp most kezd szétmenni az imádott piros bőr, összecipzárazható pántos hátizsákocskám és egy rakat anyag vár a megvarrásra saját részre... csak hát az idő másra osztatik be, nem rám...)
Erika üzenete…
Nagyon jó lett ez a táska!! A színe is nagyon tetszik.
Kár, hogy a domborított rész nem marad meg a bőrön. Annyira jól lehet vele díszíteni.

Te is úgy vagy vele, mint én.
Magamra sosincs idő varrni.:((
jozseva üzenete…
Ez olyan szép,hogy nem lehet dicsèret nélkül csak úgy !-nézegetni,gratulálok,meg a többihez is, a munkáidhoz,- ja ,és ma mar másodszor vagyok 13. tetszésnyilvánítò egy blogon, hát ma mindenkihez késéssel tudok benézni,mert a gépem kicsit rakoncátlankodott az este.De ahol járok,amit látok az mindenkinél nagyon tetszik.
King.art üzenete…
Nekem is nagyon tetszik, pedig nem is vagyok piros rajongó, de ez valahogy megfogott :)
Feszter üzenete…
Tetszik, megérdemled! (hivatkoztam rád a blogomban)
Csilla üzenete…
Nagyon szép táska, imádom a pirosat. Az hogy magadnak nem varrtál még, nem lep meg, szerintem sokan vagyunk ugy mint az a bizonyos suszter a cipővel :)
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok. Igen, Csilla, valóban ahogy mondod, a suszter meg a cipője :)
Amaranta üzenete…
Meg bizony! Kicsit tessék önzőbb lenni! :-)

A végeredményt látva megéri :-)
zazálea üzenete…
ez annyira jó, hogy csak azt sajnálom, nem az enyém,de mondom!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci