Megint mályva

Természetesen a nemrég vásárolt mályva színű bársony sem kerülhette el a sorsát, nevezetesen, hogy Alvó bébi szülessen belőle.


A Meskán megvásárolható.

Megjegyzések

hekka üzenete…
Cuki, mint mindig. :)
Edit üzenete…
A hétvégén találtam a blogodra. Azóta egyfolytában kutatok, hogyan készülnek a babák. Egyelőre úgy tűnik nekem, hogy te vagy az egyetlen, aki fitos orrot készítesz nekik. Elárulod, hogyan csinálod?
Олька (Aliola) üzenete…
Какая хорошенькая малышка! и прям светится нежностью и счастьем :)
Aledi üzenete…
Köszönöm szépen lányok.
Edit, szerintem más is készít ilyent, semmi különös titka nincs. Én innen tanultam: http://thesilverpenny.homestead.com/FreeProjectDollHeadDirections.html
Большое спасибо Олька :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci