Hókirálynő

Nem volt nehéz kitalálni a szütyőről, hogy Hókirálynő lesz a lányom az idei farsangon.
Bár jelmezek terén is igyekszem elkerülni a sablonokat, tény, hogy minden kislány szeretne királynő, hercegnő, tündér lenni.  Úgyhogy az én lányom is volt hercegnő, gyönyörű hosszú ruhában, tiarával a fején. De volt már Harisnyás Pippi, margaréta, varázsló, sőt mobiltelefon is :)
Bevallom, mivel idén nem volt külön kérése, a meglévő  anyagaimhoz találtam ki a jelmezét. Volt egy hatalmas kevertszálas világoskék textilem, no meg egy fehér lepedőm :) Ehhez már csak egy sima fehér póló, némi (műszálas, ezért máshova nem használható) csipke, kis darab műszőrme, meg néhány flitter kellett. Na, és persze egy hosszú délután. A kapucnis felső ötletét Piroska babám ruhájáról kölcsönöztem.
Elismerem egy szőke, kék szemű kislányhoz jobban illik ez a szerep, de az én barna leányzómon sem mutat rosszul :)




Megjegyzések

Kathy üzenete…
Nagyon csinos, gyonyoru lanyka! :)) Gratulalok,nagyon jol mutat a jelmez!
a Matula ikrek üzenete…
Nagyon csinos lett!
Mit nekünk szőke hókirálynő! Éljen a mediterrán változat! ;o)
katafolt üzenete…
Édes, nagyon szép lett a jelmez is, de főleg a lány! Hogy megnőtt !
Mona üzenete…
Gyönyörű!
Julcsi üzenete…
Csudaszépek!:)
Emi üzenete…
Szép jelmez, csodaszép modell...!
hekka üzenete…
Ó, nagyon bájos a kislányod! A jelmez is csinos. Szépek, na. :)
Aledi üzenete…
Köszönjük lányok.
Ugye milyen gyönyörű nagylány? Meg ügyes, okos, tehetséges, bájos, kecses, mosolygós, ráadásul szépséges hangja van, hát, röviden ennyi.
Én meg egy szerény anyuka vagyok :)))
Belinda üzenete…
Gyönyörű! Ő a legszebb babád! :)
Móni üzenete…
Igen, valóban gyönyörű a lánykád! No, és a jelmez is az :)))
Aledi üzenete…
Köszönöm szépen nektek is.
Sziranszki, azért dicsérhetem nyugodtan a szépségét, mert egyáltalán nem hasonlít rám, tiszta apja :)
Belinda, van még egy legszebb babám, csak ő fiú :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci