Piroska

Piroska nem új típusú baba. Sőt, tulajdonképpen nem is külön baba, a Zsuzska baba mintájára készül, csak nem kötényruhával, hanem kis pöttyös szoknyával, és piros kapucnis felsővel.
Ez a két utolsó példány, egy a Meskára, egy az Etsyre.





Megjegyzések

Ili üzenete…
Nagyon szeretem a babáid. Most már akkora kedvet kaptam a baba varráshoz, hogy megint nekilátok és meg próbálkozok vele!! Ugyan is már próbálkoztam vele, de semmi segítségem nem volt. Most itt van az internet!!!
Aledi üzenete…
Köszönöm Ili.
És mekkora segítség a net! Én is mindent onnan tanulok. Persze szívesen segítek én is :)
Ili üzenete…
Nagyon köszönöm az önzetlenséged. Nagyon jó lenne!!!!!! Mivel még babázni is imádok, idős korom ellenére!!!!
Shushanna üzenete…
Az édes kis pofija, ahogyan kikukucskál a kapucniból...az egyik nagy kedvencem a babáid közül Piroska.:)
bolyet üzenete…
Olyan IGAZI Piroska!!Biz Isten még megszeretteted velem a pirosat!:-))

/Nem a Piroskát!Őt szeretem!/

Jaj,nem merem leírni Nálad, hogy mindig is u...tam... eme színt.. de most kezdünk barátkozni!
Ha horgolok piros sapit az a Te hatásod lesz!:-)))
Aledi üzenete…
Köszönöm nektek is lányok.
Bolyet,
Ne bolondozz már! Már miért kellene szeretned a pirosat?
Elég, ha én imádom :)
Érdekes, hogy pl. a finom, visszafogott pasztell színekben úgy nézek ki, mint az öreganyám nagyanyja, de mégis annyira szeretem a világosszürke romantikus szettedet, vagy Shushanna natúr bugyrait, vagy Julcsi elegáns halvány színeit... És ez így jó :)
Egyébként örülök én nagyon, ha tetszenek a munkáim, de bírom az építő kritikát is, ugye Vacskamati ? :) És azt is elfogadom, hogy sok embernek nem tetszik az én nagyon színes, bájos, vigyori világom, de hát, én ilyen vagyok... piros, többek között :)
katafolt üzenete…
No, én a délelőtt írtam ám, az meg hova szállt? Tegnap gondoltam a Piroskáidra, ilyen pöttyös anyagot szabdaltam a takarókhoz. Édes, moslygós ez is!
Aledi üzenete…
Katafolt, van úgy, hogy elszáll az éterbe :)
Meglehet, pont ez az anyag, otthonról vettem :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci