Olga baba

Érdekes hogyan alakul egy-egy baba karaktere. Eltervezek valamit, aztán a baba eldönti, hogy az tetszik-e neki, vagy sem. Ennek a Waldorf-jellegű babának eredetileg kis kabátkát szántam, de valahogy nem illett hozzá. Ezért inkább egy áttört mintás kötött vállkendőt kapott, amit persze a fejére kötve is hordhat. 
A cipője jó példa arra, hogyan oldjuk meg, ha elfogy a bordó fonalunk :)
A Meskán várja új tulajdonosát. 
Szerintem egyértelmű, hogy csakis Olga lehet a neve, vagy nem?

Megjegyzések

Móni üzenete…
Ó, de édes ő is.
Nézz be hozzám, van egy meglepim :)
katafolt üzenete…
Iiigen, nagyon Olgás :) Olga, Olja, Olenka...jöhet Mása és Irina :)
Unknown üzenete…
Nagyon aranyos!
Már a Meskán is kiszúrtam reggel! Kicsit más mint az eddigiek, de mégis olyan Aledis! Gyönyörű!
Talán mert szőke? :))
bolyet üzenete…
De-de!Olga!Csakis!:-))

Annyira de annyira ÉDES!Olyan kimunkált,aprólékos gyönyörűség!
Nagyon jók a színei a cipőcskéje meg cuki!:-))
Unknown üzenete…
Ez nagyon aranyos, olyan szép!Illik hozzá a neve.
Julcsi üzenete…
Hát ez nagyon édes!!!
Eta üzenete…
Nagyon helyes jószág. :o)
A tervekkel és a megvalósítással én is gyakran így vagyok. De már Esterházy is megmondta, a "regény önmagát írja". (Remélem, tényleg ő.)
kökörcsin üzenete…
Olyan szeretni valók a babáid, aprólékosak, gyönyörűen kidolgozottak. Ha én kislány lennék bizony tőled választanék!
Kathy üzenete…
Nagyon edes! A cipocskeje kulon jo, meno az egesz horgolt egyuttese. :) :)
Vacskamati üzenete…
Hehe, képzeld, én meg tegnapelőtt fejeztem be egy Másenykát... és az is szőke, igaz, nem Waldorf. :)

Nagyon helyes lett, szőkesége ellenére is igazi őszies baba.. :)
Ili üzenete…
Nagyon édes lett ez is, mint a többi!! Arany kezed van!!!
patonaifabian üzenete…
Azt kell mondanom, hogy a babád kész hölgy. Tehát inkább Olga kisasszony. Csuda elegáns és csinos.
krisz üzenete…
Nagyon szép lett!Nekem inkább olyan fanciás,a kicsi képen mikor megláttam akkor a Chantal ugrott be,de ez csak én saját hülyeségem.Biztosan a sapka miatt.Ami nagyon szép lett meg a kendő is,ó és a kiscipő!És persze a szőke haj!Biztosan "foglalkozási-ártalom" nálam,de odáig vagyok a szőke hajú babákért!
Aledi üzenete…
Nagyon köszönöm lányok, úgy örülök, hogy nektek is tetszik :)
Katafolt,
Jön még egy pár, az biztos. Nagyon szerettem készíteni.
Vacskamati,
De jó! Varrtál babát? Ugye mutatod?
Krisz,
Nagyon is igazad van! Ez a második ilyen sapis baba, majd mutatom az elsőt is. Ő valóban franciás lett :)
Mesi üzenete…
Meglátni és beleszeretni! Tényleg, mintha egy orosz filmből lépett volna elő!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci