Horgo-játék 4. feladat

A 4. feladat ment a legnehezebben. Valami szögleteset kellett készíteni. Több ötletem is volt, azaz nem volt egy jó ötletem se :)
Először névjegykártyát horgoltam (ja kérem, skorpió vagyok, muszáj mindennek rólam szólnia :) Persze tudom, hogy ez komolytalan, de szórakoztatott az elkészítése.
Mivel régóta szerettem volna olyan blokkot horgolni, aminek virág van a közepén, kipróbáltam ezt is. A blokkokból készült kockát egy fehér anyagból, külön varrt kockára húztam. Az eredmény csapnivaló lett. Azt nem tudom miért, nem is nagyon gondolkodtam rajta (nem vagyok filozofikus alkat), de nem tetszett.
Úgyhogy végül maradt a legkevésbé fantáziadús, viszont legpraktikusabb darab: a lányom sapkájához horgolt sál.
És, ha már Horgo-blog, nézzétek meg milyen szépséges lesz a közös takarónk.

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Nééévjeeegy ?????
Nahát, micsoda ötlet :)) Nekem a kocka is tetszik, de tényleg a csajos cuccok a legjobbak, főleg, mert Picur is szerepel a képen.
Kriszta üzenete…
Nekem nagyon tetszik a kockád :)) Persze a többi is, de tényleg a csajos dolgok a legaranyosabbak :)
Eta üzenete…
Nekem is nagyon tetszik a kocka.
Kathy üzenete…
Nekem mind tetszik, a nevjegy egy kulonleges otlet az biztos, de osztom a velemenyem a lanyokkal, a csajos dolgok a nyerok!
illesreka üzenete…
Szerintem jó lett a kocka, nekem nagyon tetszik!:-))) A névjegy remek ötlet, a sál pedig gyönyörű lett!:-)))
Karina üzenete…
Én a sáladra szavaztam, mert gyönyörű a színe! És hát a modell is biztos sokat számít, mert nagyon szép!
Köszi, hogy megemlítetted a takarót!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci