Első horgolt babám

A szépséges amigurumikat készítő Hekka küldött linket, ahonnan regisztráció után sok-sok horgolós minta letölthető. Majd valamikor talán lesz saját mintám, egyelőre innen származik ez a nyuszi leírás is. 10 cm magas, és, mint sok más első darab, a lányomé lett :)
 Természetesen, ha a lányomnak horgoltam, a fiamnak is jár. Aranyos volt, megelégedett egy csíkos labdával. Ami persze nagyon tetszett a lányomnak, így ő is kapott egyet...
És készültek még bizsuk is. A labdához meg a bizsukhoz már nem kellett minta, kezdek barátkozni a horgolótűvel :)

Megjegyzések

Lente Julcsi üzenete…
Nagyon ügyes vagy!
BorsheCraft üzenete…
Én is rátaláltam nemrég ugyanerre az oldalra /húsvéti tojásmelegítő nyúlvadászaton :) / és van egy félkész mackóm : )) És a félkész mackó után találtam klassz bemutató videókat is, úgyhogy tudom már, hogy nem úgy kell fogyasztani, ahogy én feltaláltam ... : ))
Neked ez már kisujjból ment, gondolom ; )
Nagyon aranyos nyuszija lett a lányodnak! : ))
Kriszta üzenete…
Jaj de aranyos dolgok születtek nálad!!
Aledi üzenete…
Köszönöm Julcsi, azért a nyuszival szenvedtem kicsit.
Borshenka,
Jaj, dehogy megy kisujjból. Megnézem én is azokat a videókat. A fogyasztással voltak nekem is gondjaim, én is "feltaláltam", de nem szép. A labda alsó felén látszik (illetve úgy fényképeztem, hogy ne látszódjék :)
Mesi üzenete…
Nagyon helyes a nyuszi. Az amigurumi kezd nekem is nagy kedvencem lenni, remélem egyszer úgy "rendesen" kitanulom, egyelőre csak gyűjtöm a linkeket, hogy majd egyszer, nagyon...
A lánc is nagyon tetszik.
Ugye jól látom, hogy az egyik kedvenc színed a piros ? :o)
BCili üzenete…
Nagyon jól sikerült, hiába a minta azért a pofijában ott van a személyisége amit a babákban is belevarrsz.
Ezt az oldalt én is megtaláltam és töltöttem is le mintát, már csak idő kell hozzá meg gyakorlás és lesz is horgolt állatka. Egyszer, mert Hekka csodái ilyenek készítésére ösztönöz.
bolyet üzenete…
Hát én elájulok!!!:-))Szuper ügyi Vagy és milyen termékeny!Ja meg kreatív!/Jaj ezt tudtuk eddig is!:-))/
A karkötő No.1 nálam de az állatka is tündéri lett!Én is veszem rá magam lassan egy állatkára!Igen!A labda is milyen klassz igaz?Én is úgy látom, hogy maradsz Te horgolós vizeken!Naná!:-))
hekka üzenete…
Nagyon aranyos lett a nyuszi! Szuper a pofija! Én is elkészítettem a kicsikisfiamnak, ma is vele alszik. :) Nagyon ügyes vagy, a virágok is szépek, minden, minden! És köszönöm, hogy megemlítettél! Kicsit el is pirultam, hogy ennyit dicsértek... :)
Csilla üzenete…
Aranyos nyuszkó, oilyan kedvesen mosolyog :) a labdák is jópofák és bizsuk is nagyon tetszenek, igaz én is imádom a pirosat. Ügyes vagy!
Aledi üzenete…
Jaj, nagyon kedvesek vagytok, köszönöm.
Mesi,
Igen, nem is tudnám tagadni, hogy imádom a pirosat :)
BCili, bolyet,
Azért a varrást jobban szeretem, de biztos fogok még horgolni. Este szoktam, amikor már nem akarok zakatolni a varrógéppel.
Hekka,
Naná, hogy megemlítettelek. A te figuráidtól kaptam kedvet a horgolt babákhoz, a legtöbb amiguruminak ugyanis nem elég kedves az arca :)És, aki jó, azt dicsérik, szokj hozzá :)
Csilla,
Azt hiszem csak meg kell nézni a profilképeinket, mindjárt kiderül, hogy nem idegenkedünk a pirostól :)
krisz üzenete…
Milyen ügyes vagy,hogy csak magadtól már ilyeneket is el tudsz késziteni!Én minta nélkül nem lennék képes semmit összehozni.Nagyon ügyes vagy!
Névtelen üzenete…
Nagyon ügyes vagy tényleg :) A nyuszi "leírásat" eltudnád küldeni én is megpróbálkoznák vele :)ub.orka@citromail.hu
Előre is köszönöm és további sok sikert munkáidhot :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci