Ajándékok, ajándékok...

Tegnap lezajlott a nagyon jó hangulatú babás találkozó. Bebizonyosodott, ha egyáltalán szükség volt rá, hogy az évenként tartott személyes találkozó nagyobb erővel bír, mint az akár napi virtuális kapcsolat. Csak úgy tobzódtunk a szebbnél szebb babákban, élmény volt őket (és gazdáikat :) élőben is látni.
Aki akart készült egy kis meglepivel, melyet kisorsoltunk egymás között. Én Kaoka ajándékát húztam, és majd mutatom, ha teljes. Ugyanis, mintha tudta volna, hogy én kapom, egy kiszabott, összevarrt Ufót is tett a csomagba. Az Ufókészítés a legunalmasabb fázis, így viszont nekem már csak az örömködés marad, és elkészül a januári közös varrás babája, egy kis csálé lábú angyalka.
Én elég sokat gondolkodtam mi legyen a meglepim, végül egy maci mellett döntöttem, aki kapott jó meleg kötött sálat, és sapkát, valamint egy zsákot, így ő lett Benedek, aki zsákban hozza a meleget (kicsit elegem van már a hosszú télből). Camea kapta, remélem örömét leli benne.
 
 
És ez még nem minden. Péntek délelőtt visszakaptam a tavalyi guruló babámat. Ennek én készítettem a testét, Ahama, és Ezkriszti a haját, LBZS az arcát, Camea a ruháját. Ilyen lett, szerintem szépséges, csajos, a lányom imádja:
És még mindig nincs vége. Péntek délután mégegyszer jött a postás, és Brigitől hozott csomagot. Kapott ugyanis egy zsáknyi függönymintát, és volt olyan kedves, hogy felajánlotta a köz javára, én meg, mivel gyógyíthatatlan anyaggyűjtitiszben szenvedek, kértem belőle. Még nem tudom mire fogom használni, de éppen ezt szeretem: kitalálni, hogy önmagukban haszontalan tárgyakba hogyan lehet életet lehelni. Ilyen nagy kupac anyagom lett. Köszönöm, Brigi.

Megjegyzések

bemka üzenete…
Gratulálok nektek és örülök az örömötöknek.
boGár krea üzenete…
Szívesen!
Nagyon kedves lett Benedek. (Az én háromévesemet is így hívják.:)) És agyon nyüstölöm már szegényt, a meleg miatt... ;)
Móni üzenete…
Bekukkintottam hozzád, hogy vajon miért nem láttam, hogy frissítetted a blogot... és kiderült, hogy nem vagyok rendszeres olvasód. Most gyorsan pótoltam a mulasztást, és elolvastam a bejegyzéseidet... jaj, nagyon ügyes vagy, gyönyörűek a babáid. És a maci. És a fülkidugós sapkája. És Pippi! Hát ő a legaranyosabb mind közül :)))
Aledi üzenete…
Köszönöm. Neked is, Móni, örülök, hogy újra itt vagy. Nekem is az (élő) Pippi a kedvencem :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci